شهریارجان 4 میلیون ؟ الان تو انجمن یک دوستی درخواست سیستم برای کارای گرافیکی کرده تا 4 میلیون
تنها موردی که اهمیت داده نشده مادربرد سری های اند هست دوستانی هم که پیشنهاد دادن هم اینجا هم فروم دیگه تو کارشون واردن
سیستمی که با این برد بسته بشه میره بالای 6 میلیون چون سری های اند هست پس سایر قطعات هم باید های اند بسته بشن
خود گرافیک و مادربرد و پردازندش درمیاد 4 تومن یا بیشتر
این تکنولوژی هایی که مبفرمایین باید اشنا بشیم فقط روی این بردها هست مثلا" بدونیم گیگابایت اسنایپر از فناوری صوتی amp استفاده میکنه مخصوص گیمینگ هست و فلان
ولی مادربردی که ما میخریم اینو نداره پس دونستنش برای خریدار یک سیستم 4 میلیونی تاثیری نداره دونستنش فقط برای قشر خاص هست
به هر حال این هم نظر من بود
من نظری نسبت به این بررسی نداشتم چون به گروه خونی من نمیخوره ازین بردها بگیرم
نکته ای که باعث شد نظر بدم مطرح شدنه بحث قیمت خوبش به کاراییش بود که در ایران متاستفانه معنی نداره
اما نسبت به ارزشش بشخصه من بخوام چنین پولی بدم بین جی دی45 و 65 - ASUS - Maximus VI HERO میگیرم 980 تومن بهرحال سری روگ هست و معروفتر
شکی توش نیست اسوده خاطر هست اما و اگری نداره پشیمونی خرید هم نداره
موفق باشید فرمودین نظر بدین ماهم دادیم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks